20-04-2009, 08:05 PM
Mener bestemt Ollech og Wajs overtog Breitling en længere periode, men om det er samme virksomhed som Sicura ved jeg ikke men tror det ikke. Jeg har læst det med O&W mange steder og også haft det bekræftet af Bo Mølbak mener jeg.
Af de viste maskiner i dit link, er i alle fald Selction (blandt de øverste) med sikkerhed O&W - og jeg mener med bestemthed at O&W havde rettighederne til designet, til bl.a. Navitimer typerne.
Orator tror jeg ikke har noget med O&W at gøre, men de kan sagtens have solgt ud af rettigheder - og der udgivet den du viser med valjoux 7750
Her ser du en selection med O&W på skiven

Set i forhold til den oprindelige navytimer med venus 178 vil den naturligvis være en slags fattigmands navitimer
vh
Af de viste maskiner i dit link, er i alle fald Selction (blandt de øverste) med sikkerhed O&W - og jeg mener med bestemthed at O&W havde rettighederne til designet, til bl.a. Navitimer typerne.
Orator tror jeg ikke har noget med O&W at gøre, men de kan sagtens have solgt ud af rettigheder - og der udgivet den du viser med valjoux 7750
Her ser du en selection med O&W på skiven

Set i forhold til den oprindelige navytimer med venus 178 vil den naturligvis være en slags fattigmands navitimer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)