Afstemning: Rolex Submariner 14060M eller Panerai PAM24
Rolex Submariner 14060M
Panerai PAM24
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 24-04-3665

Hvilket ur ville du vælge? Submariner vs. Submersible
Tio Malo Skrev:
Citat:Ja det er meget træls, at folk tror at hvis man har et Rolex, så er det en kopi
Jeg ved godt at nogle mennesker siger at de oplever ofte den slags, men jeg må ærligt sige at det gør jeg ikke - kan ikke umiddelbart huske at nogen ville have spurgt om en evt. Thailandsferie pga. mit ur.
Jeg går med Subs mest af tiden; G/S og 14060. Icon_e_surprised
Go´ weekend - John

Yes, har her på forum læst, flere gange, at dette skulle ske.

Jeg har dog aldrig selv, fået dette spørgsmål til fester, møder el. lign. ”Folk”/ bekendte / venner ved, at jeg ikke går med kopi Icon_e_wink .

Tvært imod, så er mine bekendte, venner og kollegaer. Gode til, at spørge ”hv” ord, altså; ”hvad er det for et ur, du har på i dag Icon_question ”, hvor har du købt det Icon_question / hvad koster det Icon_question , og hvordan er historien omkring dette ur Icon_question / hvordan passer det ind i din samling Icon_question .

Virkeligt dejligt, med sådanne sociale venner, som altid husker, at spørge til mit ur. Selv om de ikke altid selv interesserer sig, for mere end ét ur adgangen. Og jeg elsker jo, at kunne fortælle lidt om det Icon_e_wink Icon_mrgreen .

Mvh Clubman
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvilket ur ville du vælge? Submariner vs. Submersible - af Tukjær - 05-06-2009, 01:00 AM
Re: Hvilket ur ville du vælge? Submariner vs. Submersible - af Clubman - 06-06-2009, 12:13 PM
Re: Hvilket ur ville du vælge? Submariner vs. Submersible - af jacob jensen - 06-06-2009, 03:27 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)