05-09-2009, 03:59 PM
martinissing Skrev:Hej Makita
Du har fuldstændig ret i dine antagelser (såvidt jeg også har kunnet læse mig til). Jeg forstår dog ikke helt hvad du mener med at
"faktisk er jeg nu temmelig overbevist om at det netop har med kvaliteten at gøre, hvor den "nyeste" 2892-A2 faktisk svarer til "top" uden COSC"
Måske er det bare mig der ikke læser det rigtigt, men jeg kan dog fortælle at jeg i sidste uge modtog 200 stk. ETA 2892-A2 værker, og så vidt jeg ved, kan disse værker bestilles i alle fire klassifikationer. Så altså ETA 2892-A" fåes både i Standard, Elabore, Top og COSC.
Desuden bliver disse værker ikke leveret med to datekranse... (ihvertfald ikke til os)
Rigtig god weekend.
jep det var nok mig der var lidt uklar i mælet. Det jeg egentlig ville frem til var, at der i følge linkene var temmeligt stort sammenfald mellem henholdsvis versionerne: eta 2892, eta 2892-2, eta 2892-A2 og eta 2892-A2 standard, eta 2892-A2 elabore, eta 2892-A2 top. Lyder lidt for mig som værket i dag blot hedder eta 2892-A2, men produceres i de 3 udviklingstrin det har gennemgået.
På tysk ebay ryger de med jævne mellemrum og de leveres typisk med en sort og en hvid datokrans. men datokransen har nok intet med navngivelsen at gøre.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)