ETA 2892 - ringere i en DD 2073 løsning ?
makita Skrev:Jeg husker fra mange tidligere tråde at du nævner både eternamatic 1000 og og 3000 som forgængere for 2824 og 2892, og som jeg læser ud fra citatet som du har taget fra den gode Odet, så er der utvivlsomt også andre etakalibre med rødder i eternaværker. Dette har jeg aldrig modsagt, ej heller betvivlet.

Hvad der var før, hvad der eventuelt kommer efter, eller tredie mulighed: samme kalibre som ovenstående sideløbende under eternafanen (her fik jeg sagt må stå for din egen regning)...

Hannover jeg tror simpelthen på at det ville være en rigtig god ide, hvis du læste linket. så tror jeg faktisk at du selv ville se, hvor vi taler forbi hinanden.
Jeg har skam læst den Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Jeg er ret overbevist om, at der vi taler forbi er, at jeg taler om hvor det hele startede - også ETA 2890, 2892 og 2892A - og du holder dig bare til tiden fra 2890 hvor vi er helt enige om rækkefølgen. Måske også at 2890 ikke direkte er en Eterna, men BYGGER på en kan være en del af misfortåelsen..
Netop det med at du skrev at det med Eterna måtte stå for min egen regning - læste jeg som at det var forkert i dine øjne, og ikke som noget du bare ikke gik ind i.

venligst
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: ETA 2892 - ringere i en DD 2073 løsning ? - af hannover_dk - 15-09-2009, 09:09 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)