Rolex mod Omega ............... nyt skyts i mærkekrigen !!!
Efter, at jeg nu har fundet mig selv med et ben i begge lejre, er jeg blevet virkelig interesseret i, at få denne strid afgjort én gang for alle !!

Og lige som jeg troede, at jeg nu havde fundet de vises sten, så ender det alligevel uafgjort .......... på en eller anden måde ----> http://forums.timezone.com/index.php?t=t...2156&rid=0

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

Beskeder i denne tråd
Rolex mod Omega ............... nyt skyts i mærkekrigen !!! - af pbr - 17-09-2009, 10:06 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)