18-09-2009, 11:48 AM
Magnum Skrev:Har du læst anmeldelsen, eller er du bare fordomsfuld og siger den er lavet af en amatør, og er derfor ikke værd at læse?Fabritius Skrev:Magnum Skrev:Tager nu ikke sådan reviews for seriøst, da de ikke er skrevet af fagfolk.Personligt tror jeg ikke, at urmagere er bedst til at vurdere hvilket ud der er at foretrække som kasteskyts. Her tror jeg nærmere vi skal omkring en pitcher eller noget i den stil, men de er selv selvfølgelig også en slags fagfolk. der er muligvis også en del autonome eller folk på vestbreden, der vil kunne komme med en god analyse af hvad der performer bedst som kasteskyts
Det vil være lidt det samme som at jeg begyndte at sammenligne 2 forskellige biler i dybden. Jeg har muligvis forstand på det, men det kan aldrig blive det samme som en fagmands. Jeg har aldrig skilt og stor repareret på en motor, det vil gøre mig ukvalificeret til at vurdere om den ene er bedre end den anden.
Den handler om hvilket ur der bedst bruges som kasteskyts, hvis du vil smide noget i hovedet på en person. Jeg kan på ingen måde se hvorfor en fagmand vil være bedre til at vurdere om et Omega eller et Rolex slår hårdest, når det bliver kylet i ansigtet på en forbipasserende.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Don’t mean they're not after you

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)