20-09-2009, 08:29 PM
Cosc justeres efter 5 positioner og basis temperatur 23 grader + 8 og 38 grader - Dit ur justeres så i en af de fem positioner mindre - men hvilken - keine ahnung - og om det justeres efter temperatur - som kan betyder mere ved jeg ikke
Nogen justerer efter 6 positioner (krone nedad lagt til) og andre ved langt mere ekstreme temperaturer som virkeligt betyder noget for ex balancens længde - Speedmaster er nato kontroleret til nogle ekstremer.
Det siger ikke så meget i sig selv med 4 eller 5 eller 6 positioner - ud over Cosc standarden
Jeg har set det før med de 4 positioner - det sparer tid og betyder måske ikke det store, men eller kender jeg ikke formålet med at gå ned fra 5 til 4
vh
Nogen justerer efter 6 positioner (krone nedad lagt til) og andre ved langt mere ekstreme temperaturer som virkeligt betyder noget for ex balancens længde - Speedmaster er nato kontroleret til nogle ekstremer.
Det siger ikke så meget i sig selv med 4 eller 5 eller 6 positioner - ud over Cosc standarden
Jeg har set det før med de 4 positioner - det sparer tid og betyder måske ikke det store, men eller kender jeg ikke formålet med at gå ned fra 5 til 4
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)