Mini GTG på VestFyn onsdag d. 14. oktober kl. 19-23
KlausM Skrev:Hej Claus.
Jeg vil gerne deltage men det kan være arbejdet gør at jeg må melde pas. Jeg ved noget mere midt på ugen.
Mvh
Klaus
Haps du - jeg er i Odense den 14/10 - godt nok med tog, for jeg kommer fra Jylland, hvor jeg flyver ud til Karup. Hvor er det lige du bor Claus, Fyen er det jo i alle fald og jeg kan jo nok finde rundt på øen med en bus. Lidt besværligt, MEN så dukker KlausM op som mulig deltager, og HVIS KlausM nu var i bil fra København, og jeg bor tæt på Virum - så kunne det jo faktisk lade sig gøre, uden jeg skulle ligge og rode med sent tog hjem.

Er det i Odense, så går det jo naturligvis også uden hjemtransport i bil, så køber jeg bare billetten fra Jylland med stop i Odense og videre mod København ve 23:30 tiden - men jeg husker det ikke Claus

Klaus kan jo lige sige til når han ved om det er muligt, om han er i bil, og om han overhovedet vil have et vrøvlehoved med i bilen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Mini GTG på VestFyn onsdag d. 14. oktober kl. 19-23 - af Tukjær - 01-10-2009, 02:35 PM
Re: Er det ikke snart på tide med et lille UrTræf igen? - af hannover_dk - 04-10-2009, 07:35 PM
Re: Kan jeg nå at være med? - af Tukjær - 09-10-2009, 11:37 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)