04-10-2009, 07:56 PM
ClausT Skrev:hannover_dk Skrev:KlausM Skrev:Hej Claus.Haps du - jeg er i Odense den 14/10 - godt nok med tog, for jeg kommer fra Jylland, hvor jeg flyver ud til Karup. Hvor er det lige du bor Claus, Fyen er det jo i alle fald og jeg kan jo nok finde rundt på øen med en bus. Lidt besværligt, MEN så dukker KlausM op som mulig deltager, og HVIS KlausM nu var i bil fra København, og jeg bor tæt på Virum - så kunne det jo faktisk lade sig gøre, uden jeg skulle ligge og rode med sent tog hjem.
Jeg vil gerne deltage men det kan være arbejdet gør at jeg må melde pas. Jeg ved noget mere midt på ugen.
Mvh
Klaus
Er det i Odense, så går det jo naturligvis også uden hjemtransport i bil, så køber jeg bare billetten fra Jylland med stop i Odense og videre mod København ve 23:30 tiden - men jeg husker det ikke Claus
Klaus kan jo lige sige til når han ved om det er muligt, om han er i bil, og om han overhovedet vil have et vrøvlehoved med i bilen
vh
Det er på VestFyn, men Tomcat og Gufle kommer jo fra Odense, så mon ikke de vil tilbyde at tage dig med til Glamsbjerg?
Jeg skriver dig på listen indtil videre.....
Jeg kan godt hente på Odense banegård så det bliver ikke noget problem.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)