07-10-2009, 10:56 PM
Enig fremtiden ligger i bla. Kina og Indien Afrika tror jeg slet ikke på af mange årsager,
(vi snakker ikke ure her men rigtig mange andre produkter)
At sige at ure fra Japan feks. SEIKO ikke har nogle historie er jo direkte forkert det er jo heller
ikke kun roboter der laver deres dyre ure.
der er vi inde på snob effekten igen mener jeg.
Jeg kan sagtens se og holde af den gode historie som swiss mærkerne kan fremvise
men for mig udelukker det ikke Japanerne,Tyskland laver jo også gode ure uden man bliver
helt blød i knæene.
Der blev direkte grinet af Japanske biler da de først kom til Europa i danmark herskede
de engelske biler,de er blevet færdige med at grin tre af verdens fem største bil producenter kommer idag fra Asien.
Japan er som nævnt mere i knæ end de andre lande derude af flere grund bla. fordi
det var det første land fra denne del af verden som kom først på toppen.
(vi snakker ikke ure her men rigtig mange andre produkter)
At sige at ure fra Japan feks. SEIKO ikke har nogle historie er jo direkte forkert det er jo heller
ikke kun roboter der laver deres dyre ure.
der er vi inde på snob effekten igen mener jeg.
Jeg kan sagtens se og holde af den gode historie som swiss mærkerne kan fremvise
men for mig udelukker det ikke Japanerne,Tyskland laver jo også gode ure uden man bliver
helt blød i knæene.
Der blev direkte grinet af Japanske biler da de først kom til Europa i danmark herskede
de engelske biler,de er blevet færdige med at grin tre af verdens fem største bil producenter kommer idag fra Asien.
Japan er som nævnt mere i knæ end de andre lande derude af flere grund bla. fordi
det var det første land fra denne del af verden som kom først på toppen.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)