08-10-2009, 01:36 PM
Sjovt som man kan ændre sin smag og opfattelse af ure og de signaler de sender. Jeg havde indtil for nylig en PAM112 som udelukkende blev solgt pga den blanke kasse som jeg ikke rigtig kunne forenes med. Jeg kunne have svoret at jeg aldrig ville eje et Rolex fordi jeg mente at det signalerede tandlæge eller gangster (jeg er ingen af delene)..... Men jeg må bøje mig efter at have håndteret et par stykker ifm besigtigelse af andre ure. Det ér altså bare gennemførte ure uanset hvad de så signalerer. Samtidig må jeg erkende at mine pindarme meget bedre kan bære en 40 mm Sports Rolex end en 44 mm Panny..... Og jo jeg ved godt at der findes 40 mm Panerai, men det er bare ikke helt "rigtigt" i min bog
Det har nu resulteret i at jeg i går var nede ved Bjarne Vork i Horsens for at se på en næsten ny Sea-Dweller - Den blev bestilt i dag og fandme om ikke Bjarne kørte til Århus og leverede uret personligt på min arbejdsplads. Det er virkelig TOPDOLLAR service.
Bjarne får min varmeste anbefaling
Det har nu resulteret i at jeg i går var nede ved Bjarne Vork i Horsens for at se på en næsten ny Sea-Dweller - Den blev bestilt i dag og fandme om ikke Bjarne kørte til Århus og leverede uret personligt på min arbejdsplads. Det er virkelig TOPDOLLAR service.
Bjarne får min varmeste anbefaling
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)