21-10-2009, 09:16 PM
Ja det var jo ikke et råd der blev bedt om, det behøver du jo slet ikke Per, men jeg forstår absolut en stor special samling som din. Jeg forstår også at nogle vil ha 3-4 rigtigt dyre ure, eller bare ét for den sags skyld, men at samle, en så kompleks samling, med så mange muligheder der skal dækkes in, med så stort fokus på originalitet (og klar viden om hvor der er "forbedret"), det er jo en hobby MINDST lige så meget som at ville ha sig 3-4 rigtigt lækre ure bare. I min optik - når nu emnet er oppe -, langt sjovere.
Det er jo heldigt du har valgt et mærke (eller heldet er vel blevet ret bevidst) som Omega, hvor der er kæmpe bredde og mange forskellige typer og værker (i dine valg jo 98% in-house fra den guldtid) - for det betyder, at du jo stadigt kan udvide og nyde jagten
vh
Det er jo heldigt du har valgt et mærke (eller heldet er vel blevet ret bevidst) som Omega, hvor der er kæmpe bredde og mange forskellige typer og værker (i dine valg jo 98% in-house fra den guldtid) - for det betyder, at du jo stadigt kan udvide og nyde jagten
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)