Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen
CFO Skrev:Jeg er desværre ikke rig nok til at være ligeglad med ridser og skrammer fra dagligt brug på mit nuværende (eneste) ur.

Jeg søger derfor forslag til mekaniske ure i den billigere ende - 5-10k (nye ure) med fokus på værkets kvalitet og præcision - (finish på kasse/lænke er sekundær)

Uret skal bruges til at vise tiden, samt dato - så yderligere komplikationer er overflødige.

Hvilke ure/urmærker leverer det bedste værk til den laveste pris jvf ovenstående. På forhånd tak for forslag og evt. info/links.

Hvis jeg forstår dig ret vil du beskytte dit nuværende eneste ur mod ridser og skrammer ved at have et "daglig-ur" ved siden af?

Hvis dette er tilfældet fårstår jeg ikke rigtigt at det skal være nyt - eller er det blot nyprisen du hentyder til 5-10 K ?

Til daglig brug er der ikke noget skønnere end en gammel Vintage Seamaster 120, som har fået "tidens tand" uden at være smadret. Det er god stil, synes jeg. Værket er helt super til prisen.

Prisen for sådan en ligger mellem ca 4 K og op til 8-9 K afhængig af stand. Du får en pæn en til under 6K.

İmage

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen - af CFO - 29-10-2009, 11:06 AM
Re: Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen - af baun - 29-10-2009, 12:14 PM
Re: Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen - af jacob jensen - 29-10-2009, 09:20 PM
Re: Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen - af Tukjær - 29-10-2009, 09:49 PM
Re: Forslag til nyt ur i 5k-10k klassen - af jacob jensen - 29-10-2009, 10:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)