Cvstos......
Jeg ved det godt Mads..... Men altså hvis jeg solgte alt og satte det hele i en BRUGT RM010, så bliver jeg sgu nok også gift med den. Tror IKKE der er meget salg i Mille herhjemme og tabet bliver nok procentvis lige så stort som på dette Cvstos - Og så er tabet i kroner/øre større på et RM. Og jeg ville sgu alligevek ikke turde gå med et RM til +200K...

Jeg tror egentlig ikke nødvendigvis at en Cvstos er UMULIG at komme af med igen hvis den skydes af internationalt. Sælgeren jeg har kontakt med fortæller at han sælger ca 15 stk om året - en del til fodboldspillere....

Jeg ville gerne giftes med en RM, men har ikke råd til brylluppet. Kan godt leve med den knap så attraktive kusine, hvor jeg har råd til brylluppet, men også til at blive skilt fra kællingen igen, hvis det skulle komme dertil. Spørgsmålet er så hvor meget jeg er villig til at sende efter hende når hun skal ud af klappen.

Jeg har i skrivende stund taget kontakt direkte til Cvstos og vil nu se tiden an mht svartid. After sales service er også en faktor for mig og hvis der går 14 dage før jeg får et svar, så skal jeg ikke ha et Cvstos....

Men det ændrer ikke på at jeg syntes de laver FEDE og innovative ure og nu er denne model absolut ikke det eneste Cvstos har at byde på....
Svar

Beskeder i denne tråd
Cvstos...... - af MortenKN - 30-10-2012, 10:27 AM
Re: Cvstos...... - af Kristofferj - 30-10-2012, 10:34 AM
Re: Cvstos...... - af MortenKN - 30-10-2012, 10:47 AM
Re: Cvstos...... - af KimT - 30-10-2012, 11:46 AM
Re: Cvstos...... - af Kristofferj - 30-10-2012, 12:01 PM
Re: Cvstos...... - af TimeToWatch.dk - 30-10-2012, 01:08 PM
Re: Cvstos...... - af MortenKN - 30-10-2012, 01:46 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)