24-11-2009, 10:14 PM
Tja - for what it is worth - som et gæt - Livani er i alle fald lettisk for Letland/Latvia/Livani
Men de har også en CH adresse Livani Luxury Watches
Chamerstrasse 170
6300 Zug
Schweiz
og på chrono24 kan man vælge 5 sprog til dem, herunder russisk så vidt jeg kan se, hvor de hedder Наше наличие часов на настоящий момент - hvilket ikke stemmer med Letland - og hjemmesiden virker IP mæssigt som om den ligge i CH, og omk angives i CHF og deres feedback er OK, og det virker som om man kan/kunne hente i CH men det siger jo ikke så meget.
Jeg turde ikke - men synes også alt i hjemmesiden virker til at have sidste update er november 2006 - og ikke derefter? - Både af ure, betingelser, bank og alt
vh
Men de har også en CH adresse Livani Luxury Watches
Chamerstrasse 170
6300 Zug
Schweiz
og på chrono24 kan man vælge 5 sprog til dem, herunder russisk så vidt jeg kan se, hvor de hedder Наше наличие часов на настоящий момент - hvilket ikke stemmer med Letland - og hjemmesiden virker IP mæssigt som om den ligge i CH, og omk angives i CHF og deres feedback er OK, og det virker som om man kan/kunne hente i CH men det siger jo ikke så meget.
Jeg turde ikke - men synes også alt i hjemmesiden virker til at have sidste update er november 2006 - og ikke derefter? - Både af ure, betingelser, bank og alt
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)