Serviceniveau for JLC og PP
Baun Skrev:Man skal måle et brands værdi på det ypperste de kan lave?????

Man skal måle et brand på hvad Deres billigste model koster?????

Nej man skal måle på hvad de "i det hele taget laver". Om de dyre ure er så ekseptionelle, som de bør være til prisen. Om de mere moderate modeller giver "Value for money".

vh Baun
Hu hej rod ikke brand value ind i det sådan. Det har vi en laaaag anden tråd med. Det har med en lang række kriterier at gøre, og Rolex er absolut vindende ur i alle kendte større brand value undersøgelser.

Dette er ikke brand value bredt set, og slet ikke value for money der diskuteres som jeg læser flertallet. Det er horologisk værdi for kenderne.

JLC laver da mindst lige så fine ure.

Det er som jeg læser det ikke brand value der diskuteres, men hvad kendere opfatter som fines, og der har Mads G da ret i, at hvis Ferrari smækkede deres hest bag på en Fiat Punto og gav den en smartere omdrejningstæller og navnet Ferrari Punto, så ville det trække deres image langt ned. Chevrolet har indset at deres mærke var så smadret, at de ligeså godt kunne sætte det på en samling koreanere (selv om de forsætter med Camaro).

De der "top of the class" produkter vinder ikke normalt "brand value" eller Value for money.

Der er mange fine ure, og endnu flere "high value for money ure", men de kommer aldrig, i horologi diskussioner, op i nærheden af PP VC eller AP.

Der synes jeg det er rimeligt at se ganske meget på topklassen og evnen til at holde rent fokus på den.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Serviceniveau for JLC og PP - af BobT - 01-12-2009, 07:25 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af jacob jensen - 01-12-2009, 07:37 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af BobT - 01-12-2009, 07:45 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af BobT - 01-12-2009, 09:26 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af jacob jensen - 01-12-2009, 10:27 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af hannover_dk - 01-12-2009, 10:32 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af makita - 01-12-2009, 10:45 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af hannover_dk - 01-12-2009, 10:51 PM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af baun - 02-12-2009, 01:34 AM
Re: Serviceniveau for JLC og PP - af hannover_dk - 02-12-2009, 01:52 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)