Wohuu! Mit bedste urkøb til dato! (Omega Speedy Schumacher)
...det ser måske ikke ud af meget...det er endnu en LE Speedmaster, i et begrænset oplag på 6000 stk. Det i sig selv, er der intet revolutionerende ved (Omega sprøjter jo LE's ud)...og så alligevel:

Jeg har altid været vild med de tofarvede chrono-skiver, og har flere gange været varm på både Tudor's Chrono og netop denne Omega (har ikke råd til en Daytona Newman)...og da jeg så nærlæste annoncen og så at denne bar nr. 2905, så måtte jeg ha' det...jeg skal nemlig giftes den 29/05 i år Icon_exclaim Icon_mrgreen

Så dette ur skulle hjem...men først efter lidt trækken frem og tilbage med tidligere ejer (englænder, annoncen var på TZUK), som ikke ville sende "oversøisk", og heller ikke kunne benytte Paypal. Heldigvis bor min bror i England, så jeg jagede ham i banken, og satte penge direkte ind på guttens konto...og så sendte han skønheden afsted.

Der er som sagt tale om en Omega Speedmaster med tilnavnet "The Legend", lavet som hyldest til Formel 1 køreren "Michael Schumacher". De 6000 eksemplarer, symboliserer hans 6 verdensmesterskab (det blev til syv i alt). Teknisk set er det identisk med Omegas "Broad Arrow" serie, så bag det smukke ydre banker et modificeret 'F. Piguet chronograf-værk' med kolonnehjul.

Som sagt - mit bedste køb til dato:

İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Wohuu! Mit bedste urkøb til dato! (Omega Speedy Schumacher) - af Claus_K - 05-04-2010, 06:38 PM
Re: Wohuu! - mit bedste urfund/køb til dato! - af Tukjær - 05-04-2010, 07:15 PM
Re: Wohuu! - mit bedste urfund/køb til dato! - af jacob jensen - 05-04-2010, 07:17 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)