05-04-2010, 10:06 PM
Stefan Garvig Skrev:Jeg ville være bange for at få besøg af nogle langfingrede og skruppelløse tyveknægte, hvis jeg deltog i et sådant arrangement med alle mine ure.Det er der også nogen som er, men det duer jo ikke at leve i den slags frygt. Der bliver lavet arrangement ang. sikkerheden iflg det oplyste, og ligesom sidst, bliver det ikke offentliggjort. Politi er orienteret generelt, og vi er jo altså ikke helt alene. Jeg tror det er nok så nemt, med våben, at fare ind i en ur butik med nye ure og 3 ansatte - end hos os med 40 mand og brugte ure - der er billed og nummer registreret i hoved og r.. generelt
Venligst
Stefan Garvig
Der er ingen garantier mod røvere og terror, blot er det i mine øjne ikke noget der skal forhindre et godt liv, og der tages som sagt en del forholdsregler.
Deltagere checkes op imod telefon og e-mails - der er indgangs kontrol ved ankomst osv. går jeg ud fra. Sidst havde vi et par deltagere som var nye i forum sammenhæng. De blev ekstra checket.
ps din forsikring dækker dig hvis du har urene med til et sådan arrangement under alle normale omstændigheder. Den vil generelt dække, så længe du passer på og har urene (eller instrumenter eller andet) med ud - og der ikke er tale om fast opbevaring et nyt sted. Det gælder selv frimærker og andet som er under opsyn hos dig medens du spiser (mon ikke hotellet også har box) - men ikke hvis de ligger synligt i bilen) - men check med din forsikring så du har den aktuelle situation klar
Samme kan gælde GTG som annonceres med sted og alt. Dropper du også rejser og div. "underground" tog?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)