06-04-2010, 06:14 PM
Jeg tror alle de viste mærker i alle fald 100% sikkert 800 - men jeg tror også halvmånen med F er mærker der viser det er 800 sølv kasse. Så er der noget kradset med hånden. Det er en urmager, som har haft det til service, og du kan måske i lup se dag/måned og år for den service - ligesom der kan være flere af den slags håndindkradsede mærker at finde?
Ja det er måske lidt sjovt der ikke er navn på skiven - men det kan andre sikkert sige, om det var normalt hvis ex danske ur butikker selv samlede ure. Den ser pæn ud - ser ud som porcelæn (evt emalje) og selvom billedet ikke er perfekt, ser den ud til at være uden hårlinjer (små revner) hvilket er godt, og viserne er ens og sikkert originale. Det skal naturligvis i gang igen.
vh
Ja det er måske lidt sjovt der ikke er navn på skiven - men det kan andre sikkert sige, om det var normalt hvis ex danske ur butikker selv samlede ure. Den ser pæn ud - ser ud som porcelæn (evt emalje) og selvom billedet ikke er perfekt, ser den ud til at være uden hårlinjer (små revner) hvilket er godt, og viserne er ens og sikkert originale. Det skal naturligvis i gang igen.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)