07-04-2010, 10:03 PM
Ur-rally er et super sted at møde nye tosser og se en masse ure
Klart anbefalelsesværdigt... Sikkerheden er god og ikke noget jeg er bekymret for.
Mht. sikkerheden i hjemmet er jeg en af dem der har det meste i bankboks. Jeg er ikke paranodi af natur, men på dette punkt er det bare for surt at komme hjem og hjemmet er ryddet for ure
Desuden handler jeg lidt ure og kan nogen se man har ure liggende til salg for 200-300 k, skal man jo ikke være raketfysiker for at regne ud at man er potentiel offer for hjemmerøveri
Det er jo pænt let at banke på med et dobbeltløbet havlgevær og smutte med urene. Her hjælper en hjemmeboks ikke engang
Talte vi 2-3 ure til ca. 100 k i værdi, ville jeg også have dem hjemme i en boks. Men for mig kapper det over omkring 300-400 k og det er der mange her på forumet som har ure for.
/Mads
Mht. sikkerheden i hjemmet er jeg en af dem der har det meste i bankboks. Jeg er ikke paranodi af natur, men på dette punkt er det bare for surt at komme hjem og hjemmet er ryddet for ure
Talte vi 2-3 ure til ca. 100 k i værdi, ville jeg også have dem hjemme i en boks. Men for mig kapper det over omkring 300-400 k og det er der mange her på forumet som har ure for.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)