16-05-2010, 08:59 PM
Min vej til et AP ROO og økonomien deri.
Jeg startede med et Speedmaster fra Bjarne (MyWatch)
Derefter var jeg igennem en hel del Omegaer, et par Rolex, et par Panerai + det løse.
Dette foregik over en periode på ca. 5 år
Når jeg regner efter, så har jeg haft et tab på ca. 4k
Det skal også siges at jeg flere gange har handlet hos Bjarne (MyWatch) og Bo(Kongen), som jo selvfølgelig skal tjene på det.
Det vil altså sige, at det reelt har kostet mig 4k at prøve alle disse fede ure.
Nogle er solgt med et lille tab og andre med en pæn fortjeneste.
Men ja, alt i alt, har der har været et tab.
For mig er 66.66 Dkr om måneden dog ikke noget, som på nogen måde ville få mig til at tænke......
Hold da op det var et stort tab.
Nævn en hobby man kan have for 66.66 Dkr om måneden
Idag er jeg så nået frem til mit drømmeur.
Om det holder er der ingen der ved, men jeg føler mig rimmelig overbevist om at mit tab på dette ur også vil være begrænset.
Mvh. Kim T.
Jeg startede med et Speedmaster fra Bjarne (MyWatch)
Derefter var jeg igennem en hel del Omegaer, et par Rolex, et par Panerai + det løse.
Dette foregik over en periode på ca. 5 år
Når jeg regner efter, så har jeg haft et tab på ca. 4k
Det skal også siges at jeg flere gange har handlet hos Bjarne (MyWatch) og Bo(Kongen), som jo selvfølgelig skal tjene på det.
Det vil altså sige, at det reelt har kostet mig 4k at prøve alle disse fede ure.
Nogle er solgt med et lille tab og andre med en pæn fortjeneste.
Men ja, alt i alt, har der har været et tab.
For mig er 66.66 Dkr om måneden dog ikke noget, som på nogen måde ville få mig til at tænke......
Hold da op det var et stort tab.
Nævn en hobby man kan have for 66.66 Dkr om måneden
Idag er jeg så nået frem til mit drømmeur.
Om det holder er der ingen der ved, men jeg føler mig rimmelig overbevist om at mit tab på dette ur også vil være begrænset.
Mvh. Kim T.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)