16-05-2010, 09:38 PM
hannover_dk Skrev:DonWerner Skrev:Dit eksempel foregår over en 5-årig periode. Jeg kunne lave samme eksempel, blot over en 1-årig periode, hvor tabet er over 1000 kr. pr. mdr. Så det handler givet om hvor travlt man har.Så har der måske været lidt nye ure med inde over?
Du har næppe levet op til det jeg nævnte tidligere i tråden:
Citat:Forudsætningen er at man har tid. Tid til at se mange tilbud igennem, og ikke lade sig auktionsbegejstre til at give for meget. Sæt et max det må koste - med og uden papirer - og sæt det max klart i underkant af det du ser de fleste af slagsen gå til.Ville jeg tro?
Køb kun brugte ure i god stand (når vi taler så nye er det afgørende) og pas på uret - så kan du købe til for 10.000 kr og måske tabe 1 eller 2.000 kr - (og måske ikke tabe noget overhovedet)
vh
Har købt et enkelt nyt ur til 13 kilo, men den tabte jeg sjovt nok ikke på (købt i UK til en god kurs). Ellers har det kun været brugte. Har ikke handlet på auktioner. Resten er mine ure er købt igennem private via forummet/vintageure.dk og så Bjarne/Micki. Men jeg har haft travlt og min tålmodighed har været ikke eksisterende og det koster selvfølgelig.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)