17-05-2010, 08:29 AM
hannover_dk Skrev:Jep taber man 10-15% af 50.000 kr har det kostet 5- 7.500 kr, men så har man måske haft 5 ure under den rejse - og det synes jeg stadigt ikke er slemt.Absolut ikke. Det kan jeg fint leve med
ClausT Skrev:Selvfølgelig taber man penge. Alt andet ville jo være mærkeligt.... Jeg har vel tabt et sted imellem 10-20k, på alle de ure jeg har haft..... Pr. ur, er det dog et meget begrænset tab, måske 4-5% i tab.....Et tab på 10-20K / "4-5%" for ”op imod 200 ure” over en periode på 4 år, jo tak. Det er også ganske acceptabelt, men jeg tror nu nok, at du, Claus, har flair for disse handler og kender markedet, så de færreste kan gøre dig kunsten efter
Kim T Skrev:Min vej til et AP ROO og økonomien deri.Rigtig interessant at følge ’din vej’. Det kan jo lade sig gøre
(...) Når jeg regner efter, så har jeg haft et tab på ca. 4k
(...) Nævn en hobby man kan have for 66.66 Dkr om måneden
Vi kan vist alle blive enige om, at 66,66 kr. ikke er alverden. (Mine andre hobbies – vægttræning og film – bruger jeg ca. 1,5-2K på om måneden).
Mange tak for alle jeres input – og dermed jeres bidrag til min ’rejse’, som er blevet gjort – om end mulig – endnu mere spændende.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)