17-05-2010, 02:15 PM
Min rejse mod.....
Ja - Omega samlingen har også været interesant og lærerig. Den er gået over ca 300 ure, hvoraf ca 80 er i samlingen pt (heraf vel 20 til salg).
Jeg har fra sarten i ca foråret 2003 afsat 2500 kr om måneden + hvad jeg kunne "handle hjem" så at sige. Det betyder at jeg over 7 år har placeret 210.000,00 kr i samlingen.
Havde jeg sat pengene i obligationer kunne jeg vel realisere for 250 K (efter skat) idag og købe:
AP RO
IWC Portuguese
Omega Ploprof
Rolex dykker (DS men jeg ville nok vælge en mindre model)
JLC Reverso
- og en gammel Speedmaster for dog at have et Vintage ur!
Hvad min samling vil kunne realiseres til ved jeg ikke, men det vil nok tage 3 år, hvis det skal gøres nogenlunde optimalt.
vh Baun
Ja - Omega samlingen har også været interesant og lærerig. Den er gået over ca 300 ure, hvoraf ca 80 er i samlingen pt (heraf vel 20 til salg).
Jeg har fra sarten i ca foråret 2003 afsat 2500 kr om måneden + hvad jeg kunne "handle hjem" så at sige. Det betyder at jeg over 7 år har placeret 210.000,00 kr i samlingen.
Havde jeg sat pengene i obligationer kunne jeg vel realisere for 250 K (efter skat) idag og købe:
AP RO
IWC Portuguese
Omega Ploprof
Rolex dykker (DS men jeg ville nok vælge en mindre model)
JLC Reverso
- og en gammel Speedmaster for dog at have et Vintage ur!
Hvad min samling vil kunne realiseres til ved jeg ikke, men det vil nok tage 3 år, hvis det skal gøres nogenlunde optimalt.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)