Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling?
Jeg anser ikke mig selv som decideret samler, men mere som en der måske har en meget målrettet samling ure Icon_e_wink Jeg går ikke specifikt efter at have en komplet modelrække med alle ref. numre, skive varianter, ect, eller kun have ure af et bestemt mærke. Jeg vælger de modeller jeg kan lide og har efterhånden så bare ejet tilstrækkelig mange ure til at vide hvad jeg gider beholde, og hvad der hurtigt mister min interesse.

Derfor er jeg endt ud i at have lidt vintage Rolex (uden rød tråd, men gerne med rød skrift Icon_e_wink) samt lidt finere sportsmodeller i den klassiske afdeling fra den pæne ende af manufaktur skalaen.

Jeg ville da frygtelig gerne have samtlige ref. numre inden for de modeller jeg har, men jeg vil hellere have lidt forskellige modeller når nu pengepungen alligevel ikke rækker til komplette serier Icon_e_sad

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 18-05-2010, 04:10 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 18-05-2010, 05:29 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 18-05-2010, 09:12 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af Mads Gjødesen - 18-05-2010, 09:42 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 19-05-2010, 04:48 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 19-05-2010, 07:06 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 20-05-2010, 05:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)