Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling?
Jeg koeber udelukkende vintage. I begyndelsen var det Tissot PR 516, fordi det hele startede med en Tissot Seastar (en foreloeber til 516) fra min far. Et stykkes tid troede jeg, jeg kunde bygge en hel samling af dem. Men saa begyndte jeg at kigge rundt i tyske ure forumer og fandt ud, at der er andre spaendende maerker ogsaa Icon_mrgreen .

Nu koeber jeg efter inspiration (saa soeger jeg) eller hvad jeg bare godt kan lide, naar jeg seer det. Ikke saa ofte Chronografer, men helst staal og tre visere, fra 60'erne til 70'erne. Det skifter ogsaa, og saa kommer et andet maerke i mit visir for et stykkes tid. For oejeblikket proever jeg at finde en smuk Eterna KonTiki. Normalt betaler jeg ikke mere end 200 - 300 Euro, men saa faar den ogsaa en service saa snart den er kommet. Jeg er lige glad med NOS og taaler ogsaa en hvis patina eller synlig brug. Jeg taber en smule interessen, naar jeg har fundet et spaendende ur fra et maerke - eksempel: Jeg kigger slet ikke efter Omega mere, siden jeg har koebt min Constellation.
Skift ur, når du står op!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 18-05-2010, 04:10 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 18-05-2010, 05:29 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 18-05-2010, 09:12 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af olof - 18-05-2010, 11:07 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 19-05-2010, 04:48 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af jacob jensen - 19-05-2010, 07:06 PM
Re: Hvordan sammensætter/opbygger i jeres samling? - af willy - 20-05-2010, 05:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)