19-05-2010, 04:48 PM
Lars Skrev:Hej.
Jammen så kommer der da nok noget her der vil chokere mange. Jeg køber helst ikke mine ure men får dem foræret eller næsten foræret (d.v.s. max ganske få 100,-) af kunder der ikke vil have deres gamle ur mere. Dette har selvfølgelig givet en masse lorxxxx, men også nogle meget spændende ure, f.eks et Omega Speedmaster mrk II for en kasse øl, også i 90'erne... men hovedsagligt Omega. Det har givet nogle sjove oplevelser med kunderne når de får at vide at jeg ikke vil give noget for deres ur, men sørge for det ikke bliver smidt til ophug, til tider foragelse og til tider forståelse![]()
Dette skal man så huske, jeg lever af at servicere ure og ser mange hver dag, fine som ikke fine![]()
Bliver spændende hvornår jeg får/finder et Rolex til en fornuftig pris = helst foræret. Har været tæt på, men ikke helt. Det skal nok komme en dag. Det kan der jo så også gå sport i, ikke at give alverden for et "nyt" ur, nok lidt modsat mange herinde på forum...Det svære er jo så at holde retning/stilen.
Citat:I have got a Lang Datograph i do not use it any more only when i cut the grass.I was thinking of throwing it in the rubbish.But after reading your story i think i will give it to my watch dealer instead.Do you think he would be offended if i offered it to him? Willy
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)