20-05-2010, 11:41 PM
hannover_dk Skrev:@ Willy: Engelske Premier leage spillere kører Aston Martin o.l. - det gør vel ikke lige bilmærket dårligt? Hollandske spillere tjener godt - og har måske så forelsket sig i AP. Jeg finder det helt irrelevant for mærkets værdi/kvalitet?
Jep - de har mange limited, men omvendt så er det et speciale for dem - og de håndterer det ganske sjovt - mange farver (som jeg ikke altid bryder mig om) og har jo ikke 10.000 i limiterede serier så vidt jeg ved, så heller ikke det trækker faktisk ned i min øjne.
En lysende historie, lige fra starten og frem - trækker op. Gerald Genta design er ikke nyt - men flot - så det trækker heller ikke ned faktisk - sorry
vh
Her er vel mere tale om de signaler de enkelte mærker sender end om det er godt eller skidt
Men jo engelske biler er noget skidt derfor er deres produktion kørt sådan i sænk som den er,jeg mener personlig slet ikke en AM er pengene værd men hva jeg skal jo heller ikke købe en
Sådan har jeg det også med AP jeg kan ikke forstår hvad alle deres special modeller skal til for og hvor speciale er det lige de er
jeg mener så heller ikke at AP bare løber fra nærmest alle andre i samme prisgruppe,men hva jeg skal jo heller aldrig købe et
Det er blevet et kendisur og så bakker jeg nærmest pr automatik langt væk
nej jeg bliver bare mere og mere glad for mit JLC det flyder ikke rundt på alle kendis armene
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)