AP ROO Safari efter et par uger....
Fin gennemgang og i mine øjne stadig det lækreste ROO non-LE. Jeg er stort set enig i den "test". Dog har jeg ikke tænkt på at RO´erne har lettere ved at samle ridser end andre. Havde engang et i titanium hvor ridserne kom lettere, men de var kun meget overfladiske og kunne let pudses væk. Polering ville jeg ikke kaste mig ud i, da det helt klart ødelægger de fine skarpe kanter der netop er karakteristisk for modellen. Derfor skal man også passe på brugte modeller. Nogen er blevet poleret for meget eller forkert og dermed ryger den skarpe profil og flotte finish total i vasken Icon_e_sad

Kunne AP da for pokker bare se at få lavet et flot in-house kolonnehjuls krono værk, ville uret få et horologisk løft op i den klasse det fortjener. jeg venter stadig på det sker Icon_e_sad

Mht. remme så tjek apbands.com ud. Her kan du få ok remme (dog ikke i AP kvalitet) som gør det lidt mere acceptabelt at bære ure på varme dage hvor remmen fugtes til.

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
AP ROO Safari efter et par uger.... - af Kim T - 22-05-2010, 03:38 PM
Re: AP ROO Safari efter et par uger.... - af jacob jensen - 22-05-2010, 06:59 PM
Re: AP ROO Safari efter et par uger.... - af jacob jensen - 23-05-2010, 07:38 AM
Re: AP ROO Safari efter et par uger.... - af Mads Gjødesen - 23-05-2010, 03:24 PM
Re: AP ROO Safari efter et par uger.... - af SR - 23-05-2010, 08:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)