23-05-2010, 08:15 PM
Når jeg nu skulle holde nallerne fre den mærkelige De Luca. Ja så måtte jeg jo finde noget andet. Det blev så denne her perle. Købt af en meget venlig Tysker. Han har en mere som jeg håber på at jeg kan få nallerne i. Men jeg må nok lige omkring Chronomaster/Jesper. så jeg ikke brænder nallerne
Den jeg har fået i hus er Zenith Rainbow 02.0470.400 Uret står næsten som nos. Ydremere har den fået service hos Zenith, alle papirlapper tests und so weiter er med. Eneste minus er en fummelfinger der har revet kaven lidt i en skrue. Så lige lidt fotos

Så lige lidt af den sparsomme Zenith samling.

Så må jeg se og få fundet et De luca. Den skal bare i samllingen
Den som også ligger og venter er denne her
.
Så har Bjarne også en som jeg vil have fat i. Men det er jo skønt når folk siger de vil købe, men glemmer og sætte penge ind
Fremover bliver det Rolex, JLC og Zenith
C
Den jeg har fået i hus er Zenith Rainbow 02.0470.400 Uret står næsten som nos. Ydremere har den fået service hos Zenith, alle papirlapper tests und so weiter er med. Eneste minus er en fummelfinger der har revet kaven lidt i en skrue. Så lige lidt fotos

Så lige lidt af den sparsomme Zenith samling.

Så må jeg se og få fundet et De luca. Den skal bare i samllingen
Den som også ligger og venter er denne her
.Så har Bjarne også en som jeg vil have fat i. Men det er jo skønt når folk siger de vil købe, men glemmer og sætte penge ind
Fremover bliver det Rolex, JLC og Zenith
C

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)