Stein Baggers VC på auktion hos Bruun Rasmussen
SR Skrev:Det er godt nok et fint ur, ikke lige min egen stil, men stadig pokkers fint.

Man kan sige meget om Hr. Bagger, men han har da gjort sig den ulejlighed at finde nogle fine ure Icon_e_biggrin

Kan vurderingen ikke være afledt af der ikke er B&P med, eller er det mig som ikke kan læse?
Jeg læser at der er servicebevis med fra Klarlund og Hr. Baggers visitkort, men intet andet.
Det havde været finere, hvis der havde været et takkebrev med fra Stein Bagger - noget i stil med:

Kære Mikael,- Tak for uret, det er fint. Jeg vil gætte på at min kone ville sætte pris på damemodellen. Hvis jeg lige laver et par IBM kontrakter, og finder en eller anden tidligere cykelrytter til at tage et par mio med i en taske til dig (du ved cykelryttere stiller ikke så mange dumme spørgsmål til hvad der er i det de skal ha i tasken) så kunne du måske tænke på hende næste gang du er inde i urbutikken

Det kunne da ha hævet værdien. På den seriøse side synes jeg selv uden papirer, at det er en fornuftig pris, for et rigtigt lækker ur, hvis det holder sig vel inden for vurderingen.
vh
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Stein Baggers VC på auktion hos Bruun Rasmussen - af hannover_dk - 27-05-2010, 04:46 PM
Re: Stein Baggers VC på auktion hos Bruun Rasmussen - af jacob jensen - 28-05-2010, 07:34 AM
Re: Stein Baggers VC på auktion hos Bruun Rasmussen - af jacob jensen - 29-05-2010, 03:06 PM
Re: Stein Baggers VC på auktion hos Bruun Rasmussen - af jacob jensen - 11-06-2010, 07:40 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)