02-06-2010, 07:41 PM
Baun Skrev:Nej selvfølgeligt ikke. Det havde da ikke gjort det mindre egnet for dykkere med en bredere rem, og det ville vel være naturligt at det kom med en medfølgende gummirem også. Mon ikke langt mere end 95% af de DS der sælges sælges tilo folk der aldrig flaskedykker, og mon ikke Rolex er så begavede i alt, at de er 100% klare over det - inden de gik i gang. Svar . JO selvfølgeligt gjorde de det, men de lavede et super dykkeur samtidigt - flot arbejde.peter Skrev:Hej Hannover og Baun
Jeg skrev mit indlæg grundet at det er nødvendigt at lave en meget tyk urkasse, for at uret skal være vandtæt til 3900 meter, og der sidder en tyk ring omkring værket på en Deepsea, det er det Rolex kalder Ring Lock, for havde Rolex ønsket at lave et moderigtigt ur havde de nok lavet det lidt større, og med en bredere lænke.![]()
MVH Peter
Det vil jeg lige tænke over om det kan passe.
"Vidste Rolex godt at hvis de lavede lænken lidt bredere vill uret falde mere i smag og de ville kunne sælge flere"
Hvis man i forvejen laver ure der ubesværet klarer 500 meter med fuld sikkerhed, så behøver man sådan set ikke arbejde mere for at gøre dykkerne glade. De har ikke behov for 1.000 meter, 2.000 meter og heller ikke for 3.900 meter. Det samme ur - med 1.000 vandtæt havde rakt 100% til alle dykkere, men naturligvis er det en superpræstation at KUNNE det andet, og tillykke med det.
vh
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)