low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle)
Helt enig Baun - grunden skal nok findes i at jeg, som skrevet, er i en for en studerende relativt gunstig situation. Jeg har endnu ingen børn, en kæreste som for det mest er "selvforsørgende" Icon_e_wink og får på mange punkter mere end rigeligt hjælp og støtte.

Når familien bliver stiftet og de faste udgifter stiger, så VED jeg allerede nu at mine prioriteringer vil ændre sig drastisk. Det har jeg det fint med, ja faktisk glæder jeg mig. Jeg nyder de forandringer livet bringer og forsøger blot at nyde "nuet" og dets muligheder mest muligt. Icon_e_biggrin
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 07-06-2010, 09:16 AM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af Stinger - 07-06-2010, 12:25 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 03:39 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 08:26 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 10:07 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 11-06-2010, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)