low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle)
Mads Gjødesen Skrev:Nogen har det fint med IKEA og H&M, mens andre skal have Fritz Hansen og skræddersyet fra Savile Row Icon_e_wink Økonomien spiller selvfølgelig også lidt ind her, men tror nu ikke den er altafgørende.
Jeg er faktisk rimmelig enig i ovenstående udsagn.
Min økonomi vokser ikke ind i himlen (alm. gennemsnit) men jeg mangler ikke noget.
Jeg har den bedste kone, en fantastisk søn og er sund og rask Icon_e_biggrin (dog lettere overvægtig)
Derudover har jeg mulighed for at have et fedt ur, så jeg klager ikke Icon_e_wink
Mht. lækre møbler, bolig og lign. så tror jeg at jeg er lidt atypisk herinde, for jeg er næsten ligeglad Icon_e_surprised

Jeg bor i en gennemsnits ville fra 70´erene og har møbler fra Ikea/Ilva og lign. Hvis tingene fungerer, så er jeg tilfreds.
Vi har to ganske alm. mellem klasse biler, som er forholdsvis nye og fungerer, hvilket er hovedsagen.
Derudover kører jeg MEGET, så bilen skal selvfølgelig leve op til nogle komfortmæssige krav.

Vi vil derimod hellere bruge penge på at rejse, som er vores store post (økonomimæssigt)
Vi rejser meget, blandt andet for at opleve noget, være intensivt sammen, og så tror jeg det et sundt for vores søn at se hvordan verden fungerer udenfor hans "lille hjørne" af den.

Jeg kunne godt vælge den "dyre" sofa og lign. men det ville være på bekostning af noget andet, og derfor vælger jeg som jeg gør.
Så i bund og grund er vi tilbage ved prioriteringer, som livet er fyldt af.
Vi vælger ikke ens, og det er selvfølgelig sådan det skal være Icon_e_biggrin

Mvh. Kim Tadsen
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 07-06-2010, 09:16 AM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af Kim T - 07-06-2010, 12:27 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 03:39 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 08:26 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 10:07 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 11-06-2010, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)