07-06-2010, 04:05 PM
hannover_dk Skrev:Med fare for at gentage mig selv 3536 i stål - hvor IWC virkeligt gjorde noget ud af forbedringen af maskinen fra 2892 - er mit bud - stort - superkrans - lækker lænke. Den var for dyr - for IWC - så de gik over til de nye modeller
Ja den er flot, men jeg syntes måske den er lidt kedelig, tror jeg vil blive træt af den hurtig, men jeg har så heller ikke set den live.
Proxi Skrev:Ville gå efter en brugt 16610
Skal hente det idag
Kim T Skrev:+1 til hannovers bud. Fedt ur, som man ikke ser hver dag.
Er også fed i titanium.
En PO chronograf ville heller ikke være tosset.....
Ja, den har jeg kigget på, bare ikke i chrono udgaven, men jeg har jo haft en før, men har tænkt på en med orange Krens.
Larzovic Skrev:Enig med Baun. Det virker som om at det mere er selve aktiviteten, at købe et ur, som tiltaler dig, fremfor uret i sig selv. I så fald ville jeg lade være med at købe. Du er ikke i tvivl om hvornår du støder på et ur, som du føler dig ægte tiltrukket af og bare må eje.
Jeg har på ingen måde travlt med at købe det nye ur, men jeg syntes det ville være sjovt med jeres input, men jeg syntes da jagten er sjov også, og den er jo bare sjovere med jeres hjælp. Sådan har jeg det i hvert fald.
Men du har ret i at det skal være et ud der tiltaler mig eller "taler" til mig om man vil.
Men der er jo tit ure der taler til mig, de siger Køb mig, køb mig, køb mig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)