low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle)
jacob jensen Skrev:Jeg tror mit Mads så kan du tro dit
også med hensyn til de muligheder du mener jeg gerne vil have.

Men den lethed der lægger i dine indlæg hvor du mener alle kan få råd til et dyrt ur/ure og økonomi ikke betyder det store,men det er et spørgsmål om at vælge fra og til
finder jeg ærligt talt en smule latterlig.

Personlig mener jeg min påstand er bevidst i flere af de valg jeg ser og høre om folk træffer det gælder biler og så meget andet,det er ikke mange som først spørger hvad koster
det når de står ved kassen Icon_rolleyes

Ærligtalt Jacob vil du ikke godt lade være altid at tage mine indlæg som personlige angreb, og rette dem specifikt mod din egen situation. Jeg skriver ud fra de erfaringer jeg PERSONLIGT har. Jeg kender MANGE der økonomisk godt kunne bruge 100 k på ure, men prioritere anderledes, præcis som Baun. Rødvinsgenerationen har tjent mange penge og mange har desuden tit store friværdier. Har ALDRIG skrevet at DU PERSONLIGT godt kunne, hvis du ville. Jeg kender jo ikke din økonomi. Har heller aldrig skrevet ALLE kunne. Vis mig venligst hvor du har det fra Icon_rolleyes Jeg sparede 20 k sammen på en SU og hvorfra du har at det var let aner jeg ikke. Skrev jo netop at der skulle arbejdes og ofres for at nå målet. Desuden vil jeg sætte pris på en debat baseret på objektive argumenter frem for bare at kalde mine udtalelser for latterlige. Måske du i stedet kunne skrive hvorfor du er uenig. Det er i hvertfald ikke med de argumenter du får min respekt og får mig til at ændre holdning Icon_e_wink

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 07-06-2010, 09:16 AM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 03:39 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af Mads Gjødesen - 10-06-2010, 07:44 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 08:26 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 10:07 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 11-06-2010, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)