low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle)
Jeg er slet ikke ude på at ændre din holding Mads du lever i og oplever en anden verden end mig,hvor økonomi ikke (citat) spiller ret meget ind (citat slut) når der feks skal vælges ur Icon_cool
jeg prøver blot at minde dig om at ikke alle kan prioritere sig til et dyrt ur med den lethed som jeg syntes jeg ser i dine indlæg (bla også i min tråd hvordan få i råd)

jeg tager intet af det du siger og har sagt som personligt,jeg bryder mig dog ikke om at du stiller dig til dommer for hvilke muligheder jeg ønsker mig det ændre et Icon_e_wink ikke på,
dertil kende du mig slet ikke godt nok.

Ordet latterlig beklager jeg det var forkert at bruge (retter det med det samme)
hvordan det andet jeg har skrevet kan koste på din respekt konto kan jeg ikke få øje på,vi er bare ikke enige

Vi er ikke enige Mads fordi du flere gange har lagt det op som at det blot er et spørgsmål om at vælge noget fra så kan alle få råd til et "dyrt" ur (i hvordan få i råd tråden havde vi også snakken)
det er jeg total lodret uenig i,og det ændre dit sofakøb altså ikke på (uden at vi skal starte en SU debat) for der tror jeg heller ikke vi er særlig enige.

Jeg mener også at ved at kigge på den almindelige dansker (dem i den største midtergruppe) så er flere valg tydeligvis taget med økonomi som den største tunge på vægtskålen
især med bilen er det ganske tydeligt,og Mads INGEN har en Citroen C5 hvis drømmen var en Passat og banken havde sagt OK heller ikke dem som gemmer sig som A til B billister
(jeg har også hørt deres historier mange gange mangler at høre en der holder endnu) så der er vi også lodret uenige Mads

Jeg har selv offeret for at få råd til mit JLC historien vil jeg spare jer for,men derfor syntes jeg ikke der er grund til at glemme at nogle mennesker (personlig tror jeg en ret stor gruppe)
køre på sådan et budget at det ikke "bare" er et spørgsmål om at offer,prioritere vælge fra så pengene kan lægges til side til et ur men man kan jo stadigvæk godt have en urinteresse.
(at du så måske ikke kender dem Mads er noget andet)
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 07-06-2010, 09:16 AM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 03:39 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 08:26 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 10-06-2010, 10:07 PM
Re: low-end og high-end, er der forskel? (eftermæle) - af jacob jensen - 11-06-2010, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)