Tak for hjælpen
Jeg kan godt forstå dig. Ikke fordi alting skal gå op i penge, for et pænt og velment "tak" med håndtryk kan sagtens gøre tingene for mig - men mere fordi manden jo ejer spisesteder og har et omdømme at "passe på". Du burde have haft en middag for to, efter min bedste overbevisning Icon_e_wink

Jeg har faktisk prøvet noget lignende i mine unge dage, da jeg passede tankstation. Et tysk ægtepar kom og tankede benzin, og parret glemte en hel valuta-kuvert med penge ude på standeren: Godt 22.000 kr. lå der i den. Efter en times tid kom parret tilbage, og spurgte, om jeg havde set en kuvert med penge. Manden var hurtigt halvt på vej ude af døren, så jeg kunen sagtens have svaret, at det havde jeg ikke. I stedet, der hev jeg kuverten frem fra disken. Jeg gav ham kuverten, og han stak mig 5 kr. og et lunkent "danke sehr", inden han igen satte sig ud i sin Mercedes og kørte væk ... Icon_e_confusedJeg blev sgu lidt små-muggen, for enten stikker man en ordentlig findeløn, eller også giver man et super pænt tak og ingen penge - de 5 kr. viste, for mig, totalt mangel på format ... Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Tak for hjælpen - af TC_phpbb3_import15759 - 12-06-2010, 01:45 PM
Re: Tak for hjælpen - af Joepete_phpbb3_import15783 - 12-06-2010, 02:05 PM
Re: Tak for hjælpen - af baun - 12-06-2010, 03:23 PM
Re: Tak for hjælpen - af Stinger - 12-06-2010, 03:55 PM
Re: Tak for hjælpen - af Stinger - 12-06-2010, 03:58 PM
Re: Tak for hjælpen - af Len - 12-06-2010, 05:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)