Iwc Ingenieur IW322703 Titanium
Eskil Holten Skrev:Hej kastede lige mine sultne ur-øjne på Iwc Ingenieur IW322703 i titanium. På en gang smart og flot at bruge denne form for metal ift. lethed og udtryk. Men hvordan med ridser? Er det ikke anderledes svært at gøre noget ved ridser på dette ur (ingen pudsnings/slibningsmuligheder) Og ser uret fornuftigt ud efter flere års brug. Med andre ord: velegnet som beater? Icon_rolleyes
Først, super lækkert ur Icon_e_biggrin

Dernæst, mht. ridser og brugsspor, så ER det muligt at "pynte" på uret ved hjælp af div. slibeværktøjer.
Jeg mener at JoePete har haft succes med det Icon_question

Holdbarheden og modtageligheden overfor ridser har været diskuteret herinde en del gange. (prøv en søgning)
Jeg har et ur i titanium, og syntes at det tager imod brugsspor nogenlunde tilsvarende stål.
Jeg syntes dog ikke at de er ligeså iøjnefaldende, og de har tendens til at blive mindre tydelige med tiden.
Man kan sige at titanium "heler" sig selv. Her skal vi have nogle af de mere vidende på banen, for detaljer.

JEG ville uden betænkligheder, vælge et titaniumsur som beater, og har også gjort det Icon_e_biggrin
Dette billede har været postet et par gange, men jeg gør det igen, for at vise et titaniumsur der har fået TÆSK i ca. 6 år.
Som tidligere skrevet, har det prøvet det hele. Vand, sand, olie og det, der er værre.
Og som nævnt, så har det masser af brugsspor, men faktisk ikke nogle som er så voldsomme, så de generer mig.

İmage

Mvh. Kim T.
Svar

Beskeder i denne tråd
Iwc Ingenieur IW322703 Titanium - af Eskil Holten - 22-06-2010, 07:38 PM
Re: Iwc Ingenieur IW322703 Titanium - af Kim T - 23-06-2010, 07:41 AM
Re: Iwc Ingenieur IW322703 Titanium - af Geodoc - 23-06-2010, 09:02 AM
Re: Iwc Ingenieur IW322703 Titanium - af alsendk - 23-06-2010, 04:58 PM
Re: Iwc Ingenieur IW322703 Titanium - af Geodoc - 23-06-2010, 06:04 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)