06-09-2010, 12:20 PM
De helt gl. pam 24/25 i A-C serien stinker. Her mener jeg virkelig tavelig kvalitet
Disse kan kendes ved at de ikke har minutmarkeringer de første 15 min. Derefter kom de lidt efter det, men som beskrevet af andre, absolut intet at skrive hjem om. Den seneste generation af kranse er ok, men vil nu stadig mene der er lidt vej op til de bedste.
Har faktisk tit undret mig over hvorfor det kan være så svært at lave en velfungerende krans der bare spiller!? Der skal bare ikke være det mindste slør i kransen eller "kliklyd" i det lave frekvensområde
Det kan få selv det lækreste dykkerur til at falde til jorden. Man kan så trøste sig med at Panerai langt fra er de eneste, der ikke magter denne opgave til perfektion. Men det bør jo ikke være nogen undskyldning. Mine erfaringer er at pris og kvalitet på dette område langt fra hænger sammen.
/Mads
Har faktisk tit undret mig over hvorfor det kan være så svært at lave en velfungerende krans der bare spiller!? Der skal bare ikke være det mindste slør i kransen eller "kliklyd" i det lave frekvensområde
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)