08-09-2010, 09:39 PM
ClausT Skrev:Jeg husker at Seamus solgte sit titanium for kr. 19990. Men det er noget tid siden (ca. 2 år). Priserne er åbenbart steget siden..... Tror du virkelig du kan "nøjes" med Aquatimeren, efter en DeepSea? Rolex'en er meget federe imho.....
He he ............ det må jo komme an på en prøve !
Men ja, det mener jeg faktisk, at jeg kan - jeg kan godt lide det meget enkle og diskrete design på Aquatimeren.
DeepSea´en er helt bestemt også rigtig flot - og den har nok også en langt større signalværdi ! Men til gengæld, må jeg indrømme, at dens vægt sammenholdt med dens komfortmæssige egenskaber i forbindelse med varme, har gjort udslaget for mig (se min tidligere tråd herom).
Aquatimeren var dog i mit "sigte" også før jeg fik DeepSea´en, så jeg føler egentlig ikke, at jeg "nøjes" ved at skifte til den !
Alternativet for mig, ville være en Sub eller den gamle Seadweller - men de er næsten "for almindelige", uden at det skal misforstås
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)