13-12-2010, 08:26 PM
Jeg tror lav profil i 2011 - ikke noget rigtigt dyrt - så skulle markederne da overraske mig med nogen store kursstigninger som lige måtte realiseres - sådan en uventet ting - ellers lav profil - himmel dog, jeg mangler jo ikke ure.
Jeg vil sikkert købe lidt ure, men jeg er jo så heldig, at jeg godt kan falde over noget der ikke koster en bondegård og alligevel gør mig glad.
Jeg har skam stadigt ønsker - så som Universal Geneve tricompax med 4 subdials (nå ja hvorfor hedder den så tricompax - nok fordi det 4 bare er en reminder funktion tror jeg) eller - når nu det er Jacob der spørger - et JLC - Reverso i så fald - men så skal der altså falde appelsiner i turbanen
vh
Jeg vil sikkert købe lidt ure, men jeg er jo så heldig, at jeg godt kan falde over noget der ikke koster en bondegård og alligevel gør mig glad.
Jeg har skam stadigt ønsker - så som Universal Geneve tricompax med 4 subdials (nå ja hvorfor hedder den så tricompax - nok fordi det 4 bare er en reminder funktion tror jeg) eller - når nu det er Jacob der spørger - et JLC - Reverso i så fald - men så skal der altså falde appelsiner i turbanen
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)