17-12-2010, 09:40 AM
Len Skrev:hannover_dk Skrev:Len Skrev:det rigtige dukkede op og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytteDet ville jeg ha gjort 720 ud af 365 dage i året du. Nye ure siger mig intet - gamle - med deres karakteristika og historie (ofte ret enkelt .- plexi og tritium)- de virker på mig. Alle der køber nye ure skal ikke føle sig kritiserede eller hængt ud, det er bare MIN personlige hang jeg refererer tilMen glæder til at få en meget flot plexi Rolex sub.
Godt valg med vintage
vh
Den 5513 er så flot i mine øjne at jeg bare måtte have den. Jeg forstår godt hvad du mener, selvom jeg stadig har et nyere Rolex -og et lidt ældre med tritium. Jeg er det seneste år gået mere mod vintage af den samme grund som du skriver.
Det kan lyde tosset at bytte et næsten nyt 14060M og skulle lige penge oven i for en 5513, men som du ved så er den ekstrem flot og har en rigtig lækker historie.. Problemet med den er nok bare det er svært at fine en vintage Rolex i samme stand nu når du sikkert bliver bidt af det
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)