11-01-2011, 03:32 PM
Ved sidste møde hos Peter, var den venlig herre Micki så god til at sætte griller i hoved på mig, så der var INGEN vej tilbage. Det kostede så min PVD Panerai, men sådan er det jo......
Så jeg har byttet mig til en ROO, nemlig en 25721ST.OO.1000ST.07 fra 2009.
Nu er det jo en Safari jeg altid har været vild med, så jeg blev jo nød til at bestille en Safari rem, samt endestykker og foldespænde.
Et orginalt foldespænde koster omkring 3500 kr.
Endestykker 975 kr.
Og så er der jo lige den orginal horn back rem, ja den koster altså lige omkring 6k
Men så har jeg en ROO med en afsindig lækker lænke (den ABSOLUT lækreste lænke jeg har haft mellem hænderne, men en ny lænke koster så også over 20k), samt en rem, så det "næsten" ligner en safari, og det er fint med mig
MVH
Jacob
Så jeg har byttet mig til en ROO, nemlig en 25721ST.OO.1000ST.07 fra 2009.
Nu er det jo en Safari jeg altid har været vild med, så jeg blev jo nød til at bestille en Safari rem, samt endestykker og foldespænde.
Et orginalt foldespænde koster omkring 3500 kr.
Endestykker 975 kr.
Og så er der jo lige den orginal horn back rem, ja den koster altså lige omkring 6k
Men så har jeg en ROO med en afsindig lækker lænke (den ABSOLUT lækreste lænke jeg har haft mellem hænderne, men en ny lænke koster så også over 20k), samt en rem, så det "næsten" ligner en safari, og det er fint med mig
MVH
Jacob

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)