Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring?
Hej Tage.

Det er absolut et WOW ur og er på min top 5 liste over de fedeste sports kronografer. Her er billeder af min som jeg (desværre) solgte for 2-3 år siden. Uret er helt igennem super flot med det rigtige og gennemførte design, den rigtige størrelse, lækkert skive layout med bla. big date og fed lænke. Bare det at betjene kronograf knapperne er fantastisk på denne VC.
Jeg synes ikke uret sad helt rigtigt på armen og så syntes jeg dengang af der var for mange reflektioner i skiven kom der lys direkte ind på den. Det var dengang Icon_e_confused
Du skal være obs på at uret tager en gevaldig kantstensafskrivning køber du nyt. Dengang tog Klarlund vist ca. 115k for denne mens den kunne købes brugt for det halve.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring? - af willy - 05-02-2011, 03:11 PM
Re: Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring? - af KlausM_phpbb3_import15744 - 05-02-2011, 04:11 PM
Re: Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring? - af jacob jensen - 05-02-2011, 10:52 PM
Re: Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring? - af jacob jensen - 06-02-2011, 09:43 PM
Re: Vacheron Constantin Overseas: Wow or Boring? - af Tifosi - 07-02-2011, 10:46 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)