26-02-2011, 07:12 PM
Baun Skrev:Hans Jørgen Skrev:Noget andet jeg har oplevet selv her på forum er, at man ikke skriver tilbage. Feks har jeg set et ur til salg af en privat person. Det har længe været til salg..jeg kontakter sælger via salgsiden og spørger on uret stadig er til salg. Intet. Jeg spørger igen og igen intet. Ingen kontakt, men uret er der endnu. Træls.
På et tidspunkt blev mails fra Vintage ure fanget i mit spam filter. indtil en behjertet sjæl sendte mig en PB... "hvorfor pokker svarer du mig ikke".
Så får man ikke respons skal man måske overveje at kontakte sælger ad anden vej, hvis muligt.
vh Baun
Helt enig Baun. Det var også trin 2 men ligemeget hjalp det.
Jeg tror sælgeren af dette Omega ur har sat det til salg for lang tid siden (og måske solgt det? Uden at fjerne listningen...ellers er han bare en træls fyr.) og ikke er særlig aktiv.
Tjekkede lige..uret er stadig til salg og det er vel et halvt år siden jeg kontaktede ham...
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)