I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
Tukjær Skrev:Hvorfor får Bjarne kun 7,9 ud af 10, når de 3 som har anmeldt, alle har givet max karakter? Misvisende....

For lige at gøre det klart, har jeg selv handlet med Bjarne 15-18 gange, og alting er altid i orden Icon_e_biggrin
fordi Bjarne ikke er tilmeldt - får han anmeldelser både fra dem I har givet (og jeg nu har givet, da Bjarne en gang gav mig tip top service som mywatch i anden forbindelse), og fra andre som faktisk hedder mywatch - herunder et mywatch.nl og mywath ebay og et par andre.
Trust pilot samler anmeldelser fra alle sites der har med navnet at gøre - med mindre man er tilmeldt og så kan man som forretning gøre opmærksom på, at man intet har med de andre sites at gøre.
Bjarne har også 5 stjerner (som er max) da de andre sites har 0 anmeldelser, men de får indflydelse. Jeg kunne løfte totalen lidt til 8,1 med min anmeldelse, men Bjarne - du kan selv kontakte dem via deres site - og sikre det kun er dit site der anmeldes.,

Jeg har brugt dem 8 gange kunne jeg se - på alt fra tomtom til electric city - som benytter dem, og som sender mig email efter alle køb, for at få anmeldelse. De er generelt anerkendte

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Glad Breitling ejer - af Simon2300 - 08-04-2011, 12:28 PM
Re: I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V - af hannover_dk - 09-04-2011, 10:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)