09-04-2011, 10:29 PM
Tukjær Skrev:Hvorfor får Bjarne kun 7,9 ud af 10, når de 3 som har anmeldt, alle har givet max karakter? Misvisende....fordi Bjarne ikke er tilmeldt - får han anmeldelser både fra dem I har givet (og jeg nu har givet, da Bjarne en gang gav mig tip top service som mywatch i anden forbindelse), og fra andre som faktisk hedder mywatch - herunder et mywatch.nl og mywath ebay og et par andre.
For lige at gøre det klart, har jeg selv handlet med Bjarne 15-18 gange, og alting er altid i orden
Trust pilot samler anmeldelser fra alle sites der har med navnet at gøre - med mindre man er tilmeldt og så kan man som forretning gøre opmærksom på, at man intet har med de andre sites at gøre.
Bjarne har også 5 stjerner (som er max) da de andre sites har 0 anmeldelser, men de får indflydelse. Jeg kunne løfte totalen lidt til 8,1 med min anmeldelse, men Bjarne - du kan selv kontakte dem via deres site - og sikre det kun er dit site der anmeldes.,
Jeg har brugt dem 8 gange kunne jeg se - på alt fra tomtom til electric city - som benytter dem, og som sender mig email efter alle køb, for at få anmeldelse. De er generelt anerkendte
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)