Zenith
Det er vel en chronomaster - med kronograf, dato m.m. og månefase hvis ikke jeg tager fejl.
Det går ikke bare at sige på linje med - og så nogle navne - for ex IWC har lavet hunde fine ting, og mere standard ting, men du taler her om et MEGET flot ur med Zeniths El Primero kolonehjuls high beat maskine i maven - og MIN påstand vil være, at Rolex da ikke værksmæssigt har lavet noget på siden af f.eks.

El Primero lå i Rolex Daytona indtil de lavede deres egen maskine, og der er næppe nogen der vil mene at Daytona derved blev væsentligt forbedret (eller forringet) og her i den ref du viser, er det med dato - dag - måned og månefase - langt mere sofistikeret - og med 36000 slag mod 28000 (for whatever it is worth - men det er en kompliceret sag og det fungerer fint).

Jeg har 4 ure med ElPrimoro fra Zenith og har aldrig oplevet noget som helst problem med værket.

Du skal sikre dig at den fungerer hele vejen, for den koster en del i en service (3-5000 kr afhængigt af hvor som ret gæt) og gerne at den har være serviceret inden for ex 3 år, men JA den er som simpelt svar - fuldt på højde med de mærker du nævner
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Zenith - af nokzu - 09-10-2011, 11:15 PM
Re: Zineth - af hannover_dk - 09-10-2011, 11:52 PM
Re: Zineth - af Mads Gjødesen - 10-10-2011, 03:21 PM
Re: Zineth - af hannover_dk - 10-10-2011, 03:41 PM
Re: Zineth - af watohm - 11-10-2011, 12:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)