Vintage er pludselig blevet noget for mig >>>>>
Da støvet havde lagt sig.
Denne glimrende tråd, skæmmes blot af eet element: Redaktørens utidige indblanding.
Betragt mit indlæg som et "Preemptive Strike", der skulle forhindre slagsmål mellem Ny-urs tilhængerne og Vintage tilhængerne.
... i trådens udvikling, har dette "strike", ikke alene vist sig overflødigt; men også alt for "Preemptive".

Jeg skylder en undskyldning til forum i al almindelighed og til Jesper i særdeleshed - iklæder mig sæk og aske, beskæmmer mig og undskylder. Icon_redface

For mit eget vedkommende ville jeg uden betænkning vælge "den nye 1200 Ploprof" frem for en "autentisk vintage 600 Ploprof"...
... fordi den er ny og ubrugt, uden skrammer og afslidte facetter. Den er udrustet med et fremragende in-house værk med CoAx. Den har et langt bedre og mere robust krone arrangement.
Og så er det til at acceptere, at der er mistet lidt autenticitet ved den nye skrue bagkasse - frem for den oprindelige monocoque kasse.

Med andre ord er jeg langt mere enig med Jesper end jeg bryder mig om - og det er noget så forbandet. Icon_mrgreen
Min optimisme m.h.t. at finde noget andet at være uenig med Jesper om - er fortsat usvækket.

Hvad angår utidig indblanding, vil der blive udfoldet anstrenger for at imødegå gentagelser; men der udstedes ingen garanti.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Vintage er pludselig blevet noget for mig >>>>> - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 29-10-2011, 11:20 AM
Re: Vintage er pludselig blevet noget for mig >>>>> - af Geodoc - 30-10-2011, 11:05 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)