18-12-2011, 08:44 PM
Jeg er lidt enig med Claus her. Hvis de kendte som sælger brugte ure vil tage det i kommision for 10% - så tror jeg ærligt talt ikke man taber mange penge på det, men man sparer en masse besvær. Egentlig undrer det mig, at der ikke er mere reklame eller omtale fra de flere kendte good guys om, at de kan tage ens ure/ure i commision - måske i katagorier vintage - 1940-1960 - vintage 1961 - 1985 - nyere - men de er jo ikke specielt vant til at sælge noget der er mere end 15 år gammelt, med mindre vi taler sports rolex eller omega Speedmaster
Det er lidt samme sag på ebay. En relativ ny sælger med 0 eller 3 feedback og et dyrt ur - det kommer ikke op i prisklasse med topsælgernes.
Jeg tror ikke det er en 1 års garanti eller lignende folk leder efter - men den sikkerhed det giver, at det er en GOOD GUY som man ved kender uret og står inde for alt - og generelt også lever op til alt, hvis der er problemer
vh
Det er lidt samme sag på ebay. En relativ ny sælger med 0 eller 3 feedback og et dyrt ur - det kommer ikke op i prisklasse med topsælgernes.
Jeg tror ikke det er en 1 års garanti eller lignende folk leder efter - men den sikkerhed det giver, at det er en GOOD GUY som man ved kender uret og står inde for alt - og generelt også lever op til alt, hvis der er problemer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)